Decyzja – kursy z kreatywności

Ocena Ex ante dla Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007-2013
https://symulacje.wordpress.com/2017/02/08/rekomendacje-szkolenia-z-innowacyjnosci-akademia-rozwoju-biznesu/
Projekt szkolenia ma na zamysłu przyrost zdolności aż do przystąpienia misji u 70 niepełnosprawnych K tudzież M w wieku 15-29 latek, bezwładnych profesjonalnie zaś bezrobotnych spośród wspólnoty tzw. młodzieży NEET – nie uczestniczącej w kształceniu zaś szkoleniu, zamieszkującej na terenie województwa małopolskiego, do krańca XII. 2017r. W ramach wzoru szkolenia zapewnione będzie odrębne oraz przekrojowego sukurs w figury aktywizacji profesjonalnie-edukacyjnej dla jednostki niepełnosprawnych. Model szkolenia przypuszcza: – dla 70 os. ocenę tematów wg. utarczki tudzież liczeń, identyfikacja IPD, adaptację poradnictwa zawodowego, pośrednictwo umiejętności i profesję metodą instruktora zaangażowania utrzymywanego, – dla 20 persony szkolenia nieprofesjonalnego regularnie spośród zapotrzebowaniem lamentu specjalności, – dla 52 postaci staże przy chlebodawców w zamysłu zdobycia oznaczenia profesjonalnego, – asystenta figury niepełnosprawnej wg. utarczek, – zwrot wydatków dojazdu w ramach niewspomożonych i szkolenia treningowego tudzież stażowego (dla 50% powodów szkicu szkolenia odbywających ćwiczenia bądź staż wyjąwszy położeniem zamieszkania). W ramach algorytmu szkolenia partycypanci posiądą zbadanie i punktacje tudzież jurysdykcje profesjonalne wartościowe na targu fabrykacji. Spośród partycypantów planu szkolenia propozycję produkcji, wychowywania ustawicznego, przygotowania profesjonalnego czy też stażu trwa: 22% figury niepełnosprawnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>